Přejdi na obsah Přejdi na navigaci

Základy analytického myšlení

Klíčovou vlastností dobrého analytika je schopnost rozpoznat v záplavě dat informace, které jsou opravdu užitečné, mají potenciál vyvolat akci a ovlivnit fungování firmy.


Seminář

Lektor - Jakub Holubec

Konzultant s více než 15 lety zkušeností s vývojem reportů a dashboardů. Jakub pracoval na desítkách reportingových projektů pro společnosti jako Česká spořitelna, Komerční banka, Wüstenrot, Škoda auto, Sanofi Aventis nebo E.ON. Jeho semináři již prošlo více než 250 účastníků.

CO SE NA ŠKOLENÍ NAUČÍTE

  • jak poznat relevantní informace,
  • souvislosti mezi firemní vizí, strategií a jejími daty,
  • co jsou klíčové ukazatele výkonnosti (KPIs, PIs) a výsledku (KRIs, RIs),
  • jaké informace byznys zajímají a s jakými naopak téměř nikdy nepracují,
  • jak udělat z nedůležitých informací informace důležité,
  • techniky pro nastartování informační kultury firmy.

ŠKOLENÍ JE URČENO PRO

  • ty, kteří chtějí rozvinout své analytické schopnosti,
  • manažery, kteří chtějí změnit přístup z kvantitativního na kvalitativní,
  • ty, kdo chtějí rozpoznávat souvislosti, navrhovat alternativní řešení a zvolit to nejlepší.

Rezervace školení

Co na to říkají naši klienti

Rado Smolka, podnikatel

„Na letnú BI akadémiu som prišiel ako online analytik, aby som porozumel agilnému prístupu práci s veľkými dátami a ich vizualizácii. Jakub je človek s obrovskými skúsenosťami, ktoré ale vedel podať ďalej čo pri kurzoch nebýva vždy samozrejmé. Okrem toho som na kurze stretol ľudí pracujúcich pre veľké domáce aj zahraničné firmy, z ktorých každý riešil úplne unikátne problémy, a tak som sa vždy dozvedel viac aj ja. Určite odporúčam”.

Štěpán Doležel - SS&O Finance, KBC Group Czech Branch

„BI Akademie nám otevřela oči v různých pohledech na BI a reporting. Profesionalita prvotní komunikace byla doplněna bohatými zkušenostmi lektora na školením samotném, které splnilo naše vysoké očekávání. Vřele doporučujeme!“

Kategorie školení