Přejdi na obsah Přejdi na navigaci

Design informací 1 - Principy grafického návrhu reportů a dashboardů

Pro správný design reportů a dashboardů je důležité vědět, jak lidé vnímají nebo jak funguje zrakové vyhledávání. Naučíte se navrhovat reporty tak, aby v nich uživatelé rychle našli důležité informace a vnímali souvislosti.


Seminář

Lektor - Jakub Holubec

Konzultant s více než 15 lety zkušeností s vývojem reportů a dashboardů. Jakub pracoval na desítkách reportingových projektů pro společnosti jako Česká spořitelna, Komerční banka, Wüstenrot, Škoda auto, Sanofi Aventis nebo E.ON. Jeho semináři již prošlo více než 250 účastníků.

CO SE NA ŠKOLENÍ NAUČÍTE

  • důvody proč se zabývat designem informací, jeho historie a vývoj,
  • základy kognitivní psychologie ve vztahu k reportingu a analýze dat,
  • aplikace základů kognitivní psychologie při návrhu reportů a dashboardů,
  • výběr a design tabulek a grafů,
  • ergonomie reportů a dashboardů,
  • postup při návrhu a implementaci reportů a dashboardů.

ŠKOLENÍ JE URČENO PRO

  • pracovníky controllingu a financí zodpovědné za tvorbu reportů,
  • vývojáře reportů a dashboardů z oddělení IT a Business Intelligence,
  • datové analytiky marketingu, obchodu, logistiky nebo back-office.

Rezervace školení

Co na to říkají naši klienti

Rado Smolka, podnikatel

„Na letnú BI akadémiu som prišiel ako online analytik, aby som porozumel agilnému prístupu práci s veľkými dátami a ich vizualizácii. Jakub je človek s obrovskými skúsenosťami, ktoré ale vedel podať ďalej čo pri kurzoch nebýva vždy samozrejmé. Okrem toho som na kurze stretol ľudí pracujúcich pre veľké domáce aj zahraničné firmy, z ktorých každý riešil úplne unikátne problémy, a tak som sa vždy dozvedel viac aj ja. Určite odporúčam”.

Martin Křivánek - HR Analyst, Human Resources, PIERBURG s.r.o.

„Účastníkům se líbily nové trendy v designu informací.  Výhodou tohoto školení je skutečnost, že praktické dopady jsou ihned vidět. Já osobně jsem změnil jeden z našich HR reportů a hned jsem měl pozitivní zpětnou vazbu od jednatele společnosti. "

Martin Tesař, Manager, Customer Life Cycle Management, E.ON Energie, a.s.

„Kolegové byli ze školení nadšení. Informace padly na plodnou půdu a moooc děkujeme Jakubovi že si našel čas a přijel na jih Čech se podělit o své praktické zkušenosti. Skvěle připravená prezentace a úžasně podaná."

Ing. Dagmar Lacinová, VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČR

„Školení bylo přesně podle očekávání, průnik soft kognitivního vnímání pozadí jako podklad toho, jak směrovat report. Obsah, forma i školitel na profi úrovni. Úhly pohledu i šíře záběru byly originální. Každý z účastníků si dokázal nalézt něco svého, něco co určitě využije při své práci.“

Maryška Miloš - Head of Department, Business Processes and IT Solutions, VIG RE zajišťovna, a.s.

„Od školení jsem měl velmi vysoká očekávání a ta byla zcela naplněna nejen samotným obsahem, ale zejména přístupem Jakuba Holubce jak k předání svých rozsáhlých znalostí, tak i snaze je předat v co nejvíce srozumitelné a zapamatovatelné formě. Velmi oceňuji množství příkladů, na kterých teoretickou část vysvětloval a v případě navazujícího kurzu množství příkladů, kterými jsme se museli sami prokousat. Na těchto příkladech bylo velmi důležité, že jsme si vzájemně museli naše příklady obhájit a zhodnotit, tedy jsme sami přicházeli na to co je či není správně. Co je důležité zmínit, tak na našem školení byly dvě zcela nesourodé skupiny posluchačů – analytici/vývojáři z IT a lidé z controllingu. Spokojenost se školením byla v obou týmech, což je s ohledem na rozmanitost rolí znakem kvality školení a zkušenosti lektora."

Kategorie školení