
Na českém trhu zoufale chybí datoví analytici
S tím, jak závratným tempem roste množství dat generovaných společnostmi, roste i význam role datových analytiků, kterých je však na trhu nedostatek.
S tím, jak závratným tempem roste množství dat generovaných společnostmi, roste i význam role datových analytiků, kterých je však na trhu nedostatek.
Velkým tématem je INDIVIDUALIZACE vzdělávání a to mnohdy přímo „na place“, kde je potřeba současně vnímat potřeby jak jednotlivce, tak i týmu. Jak své lekce individualizují nejčastěji naši lektoři?
Do teď jste data zadávali do Excelu, nyní je začnete využívat ve svůj prospěch. Power BI vám umožňuje snadno se připojovat ke zdrojům dat, vizualizovat a zjišťovat, co je důležité, a sdílet výsledky s kýmkoli chcete.
Konec a ostatně i začátek roku je vždy ve znamení zvýšené poptávky po firemním vzdělávání. Předchozí období dovolených, nám naopak dává prostor věnovat se nejen úpravě a inovaci stávajících vzdělávacích formátů, ale také přicházet s novými tématy.
Proč něčeho tak nenáročného, jako je kompliment, nevyužíváme v životě častěji? Tahle transakce je přitom win win pro obě strany. Svou porci odměny si neodnáší jen ten, kdo kompliment dostane, ale i ten, kdo ho vysloví. Pochvala stimuluje náš mozek dávkou příjemné sebedůvěry, potěší nás a motivuje zvládnout něco, co se nám ještě před pár vteřinami zdálo nezvládnutelné.
Dostává se vám jen zřídka upřímné pochvaly a uznání? A přitom když se podíváte na svoji odvedenou práce, je perfektní.
„Absolutně nestíhám, musím to udělat ASAP, včera už bylo pozdě, neviděli jsme se sto let, příště to už vyjde.“ Pokud tyto fráze, či jim podobné, používáte stále častěji, je tento článek přesně pro vás.
Potkej se s námi v tropech! Ve čtvrtek 22. dubna budeme na virtuálním veletrhu pracovních příležitostí ŠANCE Islands VŠE.
V loňském roce se nejen naše životy, ale i firemní vzdělávání přesunulo do online prostoru. Pandemie postupně přetváří svět práce a přístup k ní. Zatímco v první covidové vlně se lidé mobilizovali a mnohdy vykazovali i vyšší aktivitu než obvykle, ta druhá většinu snahy „naředila“.
Stále více firem nejen v období COVID-19 využívá ke svému firemnímu vzdělávání zaměstnanců různé online kurzy. Existuje nespočet konferenčních platforem, které se pro tento typ vzdělávání dají využít. Může jít o MS Teams, Skype pro firmy, Zoom a další podobné aplikace, se kterými se z pochopitelný…
Žijeme v nevyspalém světě. Zvláště v poslední době se kvalitní spánek dostal do centra pozornosti mnoha lidí. Práce z domova, neustále cally, změny denního režimu, nadměrný stres, nedostatek slunečního světla nebo pohybu. To všechno může snadno ovlivnit kvalitu nebo délku vašeho spánku.
V jednom z předchozích článků „Co na Vás ví velký bratr ze supermarketu?“ jsme psali o možnostech využití informací, které na sebe zákazníci svými nákupy prozrazují. Ještě více než v supermarketech to platí v e-shopech a ani nákup bez přihlášení není zdaleka tak anonymní, jak si zákazník mnohdy před…
Věrnostní karty jsou v dnešní době velkým hitem a nabízí je téměř všechny menší i větší obchody, supermarkety, restaurace, kavárny a další subjekty. Pro zákazníka je výhoda v tom, že díky nim může občas dostat nějakou tu slevu. Obchodník má zase větší šanci, že příště zákazník zamíří opět k němu, ab…
Naše semináře a workshopy jsou maximálně variabilní. Z katalogu BI akademie si můžete z již připravených školení sami rovnou sestavit své vzdělávací menu. Jsme ale také schopní jednotlivá školení upravit podle vašich konkrétních požadavků a připravit vám tak vzdělávací program na míru. Po krátké přípravě - customizaci můžeme školit na vašich datech a IT prostředí v prostorách zákazníka nebo u nás ve školícím centru.
Self-service BI nástroje jako Tableau, QlikView, Microsoft PowerBI a další zažívají velký rozmach. Umožňují lidem z byznysu, aby sami bez hlubších technických znalostí jednoduše analyzovali svá data a vytvářeli reporty a vizualizace, na které předtím – když je chtěli od IT – museli čekat měsíce. Osobně to považuji za skvělé, těmto nástrojům fandím a intenzivně zvažujeme, který z nich (kromě Microsoft BI, které už implementujeme) bychom měli přidat do portfolia podporovaných technologií.
Reportingem se ve společnosti standardně zabývají desítky až stovky lidí – pracovníci financí, controllingu, IT, obchodu, marketingu, Business Intelligence (BI) a další. Tito lidé většinou disponují skvělými znalostmi svého oboru i nástrojů pro tvorbu reportů, ať už se jedná o Microsoft Excel nebo p…
Pozvánky na kurzy a konference, newslettery se zajímavým obsahem, články na aktuální témata, nejnovější trendy. Teď už Vám nic neunikne. Ochrana osobních údajů.