Přejdi na obsah Přejdi na navigaci

Design informací 1 - Principy grafického návrhu reportů a dashboardů

Pro správný design reportů a dashboardů je důležité vědět, jak lidé vnímají nebo jak funguje zrakové vyhledávání. Naučíte se navrhovat reporty tak, aby v nich uživatelé rychle našli důležité informace a vnímali souvislosti.


Seminář

Lektor - Jakub Holubec

Konzultant s více než 15 lety zkušeností s vývojem reportů a dashboardů. Jakub pracoval na desítkách reportingových projektů pro společnosti jako Česká spořitelna, Komerční banka, Wüstenrot, Škoda auto, Sanofi Aventis nebo E.ON. Jeho semináři již prošlo více než 250 účastníků.

CO SE NA ŠKOLENÍ NAUČÍTE

  • důvody proč se zabývat designem informací, jeho historie a vývoj,
  • základy kognitivní psychologie ve vztahu k reportingu a analýze dat,
  • aplikace základů kognitivní psychologie při návrhu reportů a dashboardů,
  • výběr a design tabulek a grafů,
  • ergonomie reportů a dashboardů,
  • postup při návrhu a implementaci reportů a dashboardů.

ŠKOLENÍ JE URČENO PRO

  • pracovníky controllingu a financí zodpovědné za tvorbu reportů,
  • vývojáře reportů a dashboardů z oddělení IT a Business Intelligence,
  • datové analytiky marketingu, obchodu, logistiky nebo back-office.

Rezervace školení

Kategorie školení